duminică, 17 aprilie 2011

Special day with special people

Heeeey....

In sfarsit a venit primavara cu adevaraaat!! Si in special pentru ca azi este ziua mea de nastere :).
Pana in acest moment, pot spune ca a fost o zi mai mult decat speciala.
S-au intampat lucruri la care nu m-as fi asteptat, de la persoane dragi, transformandu-se in persoane speciale.
Am avut 18 ore de atentie totala, urari superbe, sprijin si incurajari, de care nu am mai avut parte niciodata (asemanator). Sunt total entuziasmata, plina de voie buna si aeriana. Nu imi mai doresc nimic. Tot ce am acum este necesarul pentru urmatoarea perioada a vietii mele.
Cuvintele si privirile lor mi-au dat speranta si curaj sa cred ca insemn mai mult decat credeam si ca pot mai mult decat am demonstrat pana acum.
Nu am cuvinte sa exprim toate cele intamplate, totul e atat de emotionant incat imi e greu sa cred ca e adevarat.
Multumesc tuturor pentru urari, si celor de pe facebook, multumesc mult.
Va iubesc!!!

:*:*:*:*

14 comentarii:

  1. we fucking love u, matracuco ce esti!
    LA MUUUUUULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani draga mea! sa fii sanatoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani frumosi si sanatosi! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. modniza & Madutza : multumesc mult mult mult :*:*:* [scuze daca altceva nu mai spun, dar chiar nu mai am cuvinte] >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi multi ani!:-*}
    nu te cunosc personal insa iti citesc blogul:">

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra & Special K : va multumesc mult mult si chiar apreciez [>:D< :*:*]

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pentru urari. Sunteti niste scumpe. :*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cu intarziere.. :)
    Sper ca se pune :D
    Ma bucur ca ai revenit cu scrisul.
    Iti inteleg sentimentele, e asa placut sa stii ca esti inconjurata de persoane care te apreciaza si te plac asa cum esti.

    RăspundețiȘtergere