vineri, 29 aprilie 2011

Postare pentru ei...

Nu de mult spuneam ca astept ceva, dar nu stiu ce.
Defapt eu asteptam intelegere. De la oricine.
Si acum (de cateva luni), fara sa realizez, am primit cam tot ce mi-am dorit, fara sa spun numic, de la persoane care habar nu aveam ca ma cunosc atat de bine.
Si aici nu vorbesc de lucruri materiale, ci de imbratisari, sarutari, un telefon de la persoane la care tocmai ma gandeam, o vorba buna, ori sa ma intrebe , simplu, daca ma simt bine.
Si le sunt atat de recunoscatoare, pentru ca eu nu am facut mai nimic pentru niciunu din ei.

Si uite asa m-am simtit cocolositaa, inca o data:))
Iar pentru asta le multumeeeeeeeeesc inzeciiit si le spun ca ii iubesc maxim... (le spun desi unii dintre ei nu au blog pentru a comenta)

:*:*:*:*

3 comentarii:

  1. Sincer, e o perioada in care ma simt bine cu mine asa cum sunt:D...
    Si le multumesc lor si voua (pentru ca va citesc blogurile si ma simt si mai bine apoi :*:*:*)

    :*:*

    RăspundețiȘtergere