luni, 30 august 2010

happy :P

Nu este blogul meu prea interesnt, dar am primit premiiiii ....uipiiiii \;d/
Am primit un:
[Asa zice ea-Michellinne!] "Prajituricaaa" - *i love to read your blog*


















Si tot de la ea [ Michellinne ] am mai primit another gift


















Reguli:
1.informeaza de la cine ai primit premiul
2.insira 10 lucruri care iti plac
3.da mai departe premiul/ premiile si anunta "norocosul/norocoasa"

Ambele premii le "inmanez" celor care chiar merita:
Michellinne si Special KoKo [:)]

Cum spuneam, nu ma pricep eu la scris, exprimat sentimente in cuvinte, dar incerc sa multumesc asa incat sa nu sufoc prin vorbe sau alte chestii de genu' asta. Acum e randul celor 10 lucruri care imi plac :)
1. muzica, multa muzica
2. pozele facute de mine [ma pricep:> ]
3. filmele, de toate genurile, in toate limbile
4.machiajele, in toate culorile
5. catelusii si pusicutele gen flufy
6. cand cant singura si nu ma aude si nu ma intrerupe numeni :))))
7. sa dansez, dar nu in vazul lumii
8. sleep over with my girls :)
9. ideile mele [cand imi vine mie o idee clar va urma Al Treilea Razboi Mondial :)) ]
10. si .... iubesc imaginatia mea in materie de design interior/exterior :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu