luni, 30 august 2010

Am primit premiu, am primit premiu, ... [primul sau primele:)) ]

Asaaaaa......am primit premiul cel mai sweet ever (si primul meeeu premiu) de la a mea young and beautiful teacher Special KoKo, de la Deedee, de la Michellinne :D

" I Love Your Blog" Award

Ii multumesc enoooorm pentru cuvintele frumoase pe care mi le-a adresat. Multumeeeeesc!!!:*:*:*

Eu acord premiul, la randul meu,
si cam atat pentru ca atat urmaresc.:P




Reguli:
1. spune de la cine ai primit acest premiu;
2. ofera acest premiu altor 10 persoane/bloguri;

6 comentarii:

  1. mi l-ai dat inapoi? :)) multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. dragonfly....adica eu ?
    awww thank youuuu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc frumos ptr. premiu! Ai și tu unul pe blogul meu. De fapt 3 :D Te-am pupat! :*:*

    Ah, și vezi ca e Anda Zelenca, nu Andra ;))) Dar shhhh...pastrăm secret! Poate nu observa! :)))

    Kisses! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Michellinne multumeeesc:D:*:*:*. chiar nu am observat:P

    RăspundețiȘtergere