luni, 8 noiembrie 2010

Multe de zis....

Oooof.... de careva zile incerc sa imi fac timp pentru a scrie 3 cuvinte prin care sa multumesc unor persoane, dar nu s-a putut. Asa ca vin acum si incep sa ma descarc.

O voi lua in ordinea faptelor "comise" :))
Acum cateva luni am vizitat un targ tinut in parcul Cismigiu. Cred ca era inaintea Pastelui, pentru ca am cumparat niste oua de lemn si nishte cerceluisi handmade. Super draguti cercelusii. Colorati, draguti, finuti, ...exact pe gustul meu.
Acolo la taraba restectiva, mi-a prezentat accesoriile o tipa Alexandra. Cel mai mult mi-a placut
faptul ca in momentul apropierii mele disperate de a vedea cercei, brose si alte accesorii, tipa s-a prezentat, apoi mi-a prezentat grupul de prietene cu care confectionase toate cele de pe masute, iar, apoi, mi-a prezentat toate acele chestiute.Prin toate aceste prezentari m-a facut sa ma simt super bine,in largul meu, chiar o vedeam altfel decat o simpla vanzatoare, cu propozitii formale, care probabil m-ar fi facut sa ma simt stanjenita.
In fine, in pungutele in care se aflau cercelusii mai erau si niste cartonase pe care erau scrise mai multe detalii despre accesoriile realizate de ei si linkul blogului unde sunt prezentate sutele de opere.
Asaaaa....pana aici toate-s bune. Acum cateva saptamani am bagat blogul Silly Little Moo in lista mea de bloguri, iar tipa draguta care s-a prezentat in ziua targului, a vrut sa ma recompenseze pentru simplu fapt ca urmaresc blogul, cu cercelusi. Aaaaaa.... Poi nu va vine sa credeti. Am sarit in sus de fericire cand am auzit ca ea vrea ca eu sa port cerceluisii facuti de ea ( si comunitatea SLM), dar pe langa asta, mi-i da cadou si mi-i si trimite acasa... [i-am primit joi].
Nu va imaginati ce bucurie am simtit (si simt), pentru ca eu nu am castigat (sau primit nimic din nimic) niciodata nimic, acum am ramas maaaascaaaaa.
Oricum ii multumesc foarte mult pentru cercelusi [pentru ca mi-a trimis 2 perechi, desi ma asteptam la una singura, iar ei sunt reprezentativi,...adica acadele si prajiturici, doar sunt CANDY Max, nooo?!]
Numai ca...am si inceput ca citesc blogul personal al Alexandrei numit si "Lista Mea". Am realizat un lucru...fata asta e menita sa sa faca numai bine. Si nu glumesc. Va invit sa cititi numai careva postari si veti realiza ca ce spun e adevarat. Ea isi doneaza o parte din propriul venit (dintr-o luna) -500 lei, daca am inteles eu bine- unei daomne cu o poveste impresionanta. Aceasta doamna, Virginia, a ramas fara familie cu mult timp in urma, asta doar daca nu il luam in cosiderare pe propriul fiu care a lasat-o in voia sortii si nu are grija de ea. Acum Alexandra are grija ca aceasta suma sa ajunga lunar in mana doamnei Virginia, dar asta fara ca numele ei sa fie dezvaluit. Asa ca a ramas o ANONIMA, Studenta Anonima....In fine, nu vreau sa mai zic nimic, pentru ca ea o spune mult mai bine de blogul ei .
Citind "lista", m-a facut sa vad lumea si cu alti ochi, sa vad partea plina a paharului. Nu numai talharii si inselaciuni,saracie si tristete... Si cu toate astea ii multumesc pentru ca pe mine m-a schimbat intru-totu atitudinea ei fata de fiinte (oamnei, plante, animate).

Acum trecand la alt subiect.... Avand in vedere ca sunt Mihaela, tocmai a trecut ziua mea. Dar vreau sa le multumesc prietenilor pentru ca au fost prezenti la petrecerea mea de sambata, ca le-a placut, ca s-au distrat. Si vreau sa mai urez "La Multi Ani" tuturor celor care poarta numele Sfintilor Arhangheli Milail si Gavril. Si le mai multumesc tuturor celor care mi-au urat de toate in ziua tocmai trecuta :*:*:*


Fiiiuuuuuu...ce bine ma simt acum :D. Sper ca ma intelegeti:*

3 comentarii:

  1. Ar fi trebuit sa pui si poze cu cercelusii:P

    pup gagica:*

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa...stiu:(. numai ca dorinta de a posta a fost mai mare decat atentia:))
    later edit...sper:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooow ce frumos ai vorbit despre mine:">
    Iti multumesc mult si ma bucur ca nu a ramas o relatie vanzator-client:))

    Iti multumesc si pentru toate incurajarile de pe blogul cu lista mea :D
    PS sunt mandra ca esti Moo!

    Pupici:****

    RăspundețiȘtergere